• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Artificial Intelligence in Games

Paul Roberts
Paperback | Engels
€ 74,45
+ 148 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book covers all the necessary topics that a professional game AI programmer needs to know, from math and steering behaviours to terrain analysis, pathfinding and decision-making. Written to be easily accessible, each topic is accompanied by an example game that allows the reader to add their own code to see the effects their changes have.

Each chapter is split into two parts. The first part covers the necessary theory in a friendly, conversational manner, using visual examples and fictional game scenarios to give additional context. The second part is a coding tutorial in C# for the topic at hand. Each chapter has its own example game available to download, written in C# in the Unity Game Engine.

This book will be suitable for students and aspiring games programmers looking to gain a grounding in game AI techniques.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
302
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032033228
Verschijningsdatum:
28/07/2022
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
435 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 148 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.