Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Swinburne called him a bad poet, Tennyson called him dull, Saintsbury called him thin. John Schad celebrates Clough the anti-poet, a loving laureate of the extraordinary dull, who is so thin we can see through, or beyond him. Clough, argues Schad, never gets in the way of the world, or worlds, of which he writes. And these worlds are many: ranging from the orthodox world of the Anglican Oxford that Clough famously abandons, through the turbulent worlds of Paris and Rome that Clough visits in the wake of the revolutionary events of 1848, to the quietly desperate world of Clough's final years. For Schad, though, Clough's defining world is the very strange world of continental thought, a world which makes him a most un-Victorian Victorian.