Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Art Talk is a stimulating collection of interviews conducted by noted art critics of the most influential and innovative artists of the early 1980s. These interviews explore central themes of contemporary art: what makes art political, the commodification of art, the overarching importance of language, and the increased recognition of female artists. But the interviews are also remarkable for the frankness with which these artists are willing to discuss their work. Here Andy Warhol comments on the influence of Walt Disney; Cindy Sherman frames herself as a commodity; Walter Robinson elucidates the East Village scene; Jenny Holzer and Barbara Kruger expatiate on language as image; Laurie Anderson describes the influence of graffiti and traffic jams on her work; Georg Baselitz explains why he paints standard motifs upside down; and Robert Longo relates style to power. In her introduction, editor Jeanne Siegel identifies the major issues and events that shaped artistic expression in the early 80s: the growing acceptance of photography as fine art, the overwhelming expectations for artists to become "performers," the phenomenon of Postmodernism, and other emerging trends.