Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The world's art heritage is under attack from the very people charged with its preservation, argues this important book, which has ignited controversy among art historians, curators, and restorers. In the world's museums and in towns and cities throughout Europe, misguided restoration efforts are having irreversible, often tragic effects on masterpieces by Piero della Francesca, Leonardo da Vinci, Michelangelo, Raphael, Titian, and many other artists. What roles do aesthetic, institutional, and commercial factors play in the decision to restore a work of art? How can we prevent or halt projects in which a work of art is not restored but irreparably damaged? James Beck and Michael Daley explore these questions in the context of restoration projects in Florence, at the Sistine Chapel in Rome, and in museums in France, England, and the United States. They sound an alarm that must be heeded if we are to preserve the world's art for future generations.