Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In a collection of essays, critiques and interviews, bell hooks responds to the ongoing dialogues about producing, exhibiting and criticising art and aesthetics in a world increasingly concerned with identity politics. hooks shares her own experience of the transformative power of art whilst exploring topics ranging from art in education and the home to the politics of space and imagination as a revolutionary tool. She positions her writings on visual politics within the ever-present question of how art can be empowering within the Black community.
Speaking with artists such as Carrie Mae Weems and Alison Saar, and examining the work of Jean-Michel Basquiat and Felix Gonzalez-Torres, Art on My Mind is a generous and expansive body of work that has become increasingly relevant since it was first published in 1995. Here is an essential tool for understanding the contemporary moment, and a fundamental text for any reader concerned with making and sustaining a democratic artistic culture.