Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Can fine art survive in an age of mass media? If so, in what forms and to what purpose? And can radical art still play a critical role in today's divided world? These are the challenging questions addressed in this thoroughly revised, updated and expanded edition of Art in the Age of Mass Media, as John Walker examines the fascinating relationship between art and mass media, and the myriad interactions between high and low culture in a postmodern, culturally pluralistic world. Using a range of historic and contemporary works of art to illustrate theoretical points, Walker explores the variety of ways in which modern artists have responded to the arrival of new, mass media. He ranges from the socialist paintings of Courbet to the anti-Nazi photomontages of Heartfield, from community murals and Keith Haring's use of graffiti to the kitsch self-promotion associated with Jeff Koons. The new edition describes what happened during the 1990s, including Toscani's adverts for Benetton, the simulations of Leeds 13, art and cinema, Damien Hirst, and the cyberart currently being produced for the internet. Art in the Age of Mass Media is an invaluable introduction to the continuing debates between high art and low culture for students of media and cultural studies and art history.