Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Theodor Adorno's Aesthetic Theory (1970) offers one of the most powerful and comprehensive critiques of art and of the discipline of aesthetics ever written. The work offers a deeply critical engagement with the history and philosophy of aesthetics and with the traditions of European art through the middle of the 20th century. It is coupled with ambitious claims about what aesthetic theory ought to be. But the cultural horizon of Adorno's Aesthetic Theory was the world of high modernism, and much has happened since then both in theory and in practice. Adorno's powerful vision of aesthetics calls for reconsideration in this light. Must his work be defended, updated, resisted, or simply left behind? This volume gathers new essays by leading philosophers, critics, and theorists writing in the wake of Adorno in order to address these questions. They hold in common a deep respect for the power of Adorno's aesthetic critique and a concern for the future of aesthetic theory in response to recent developments in aesthetics and its contexts.