Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Hardly any literature exists about having conversations with children. Talking to children is a daily activity for almost everyone. For professionals who work with children it is even an essential activity. Nevertheless we learn little about it in college. Besides the attention given to open question-and-answer sessions, communication with children in general is described. It deals with therapeutic assistance for children and conversations in school in particular.
In ‘Are you listening to me?’ Martine F. Delfos describes how to conduct conversations with children between four and twelve. How can we make them talk about what is on their mind? Should you talk and play at the same time? Which questioning techniques are fit for which age? How can you estimate the mental age of the child? How to enable the child to be a good witness?
‘Are you listening to me?’ is a book on communicating with children between four and twelve. The most recent research has been translated in a model of communicating with children adjusted to their age. It is fit as a textbook for those who work with children of primary school age. From teacher or police agent to therapist.
Dr. Martine F. Delfos, Utrecht, The Netherlands, is a psychologist and psychotherapist and is specialised in working with children and adults with multiple traumatic experiences. She works in the field of child welfare and teaches psychologists, doctors, social workers and group leaders in children’s homes.