Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Arab Media

Globalization and Emerging Media Industries

Noha Mellor, Khalil Rinnawi, Nabil Dajani, Muhammad I Ayish
Paperback | Engels | Global Media and Communication | nr. 2
€ 39,95
+ 79 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book provides a clear and authoritative introduction to the emerging Arab media industries in the context of globalization and its impacts, with a focus on publishing, press, broadcasting, cinema and new media. Through detailed discussions of the regulation and economics of these industries, the authors argue that the political, technological and cultural changes on the global media scene have resulted in the reorganization of the Arab media field. They provide striking examples of this through the particular effects on media policies, media technology and the content and genres developed for the new generation of media consumers.

As part of the book's overview of the contemporary characteristics of Arab media, the authors outline the development of the role of modern Arab media from a tool of mobilizing the public to a tool of commercial and symbolic profit. Overall, the volume illustrates how the Arab region represents a unique case where the commercialization and liberalization of selected media industries has gone hand in hand with continuous state intervention and an increasing self censorship.

Written for students without prior knowledge of the topic, Arab Media will be essential reading for all interested in the contemporary global media industries.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
256
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 2

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780745645353
Verschijningsdatum:
16/05/2011
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
150 mm x 226 mm
Gewicht:
317 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 79 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.