Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Cada vez son más las personas que desean adquirir conocimientos y adie strarse en habilidades para ayudar a los demás. Muchos profesionales d e la salud y agentes sociales (profesionales o voluntarios) necesitan herramientas para ejercer su profesión o su voluntariado con algo más que los conocimientos puramente técnicos. La formación en «relación de ayuda» sale al paso de la necesidad de humanizar las relaciones.Estos «cuadernos», junto con el segundo y el tercero (que aplican la teoría aquí presentada a los campos de la acción social y de la enfermería), constituye un sencillo y útil recurso para cuentos quieren aumentar s u competencia relacional y emocional en las relaciones interpersonales en general, y en las de ayuda -voluntaria o profesional- en particula r.JOSÉ CARLOS BERMEJO, doctor en teología pastoral sanitaria, es direc tor del Centro de Humanización de la Salud (Madrid) y de la Escuela de Pastoral de la Salud "Nuestra Señora de la Esperanza" de Madrid. Ense ña "relación de ayud