Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La obra nace de la practica cotidiana y ofrece a los profesionales de la eduªcacion estrategias para diseñar el trabajo de los alumnos con dificultades en la comunicacion y el lenguaje, ya sea porque presentan algun retraso, porque tienen algunos trastornos especificos o porque viven una situacion educativa especial. El libro enfatiza los aspectos que favorecen la colaboracion entre los alumnos y los educadores que trabajan con ellos en calidad de maestros de aula ordinaria, de educacion especial, logopedas o terapeutas del lenªguaje. Esperemos que, en general, el lector encuentre un instrumento util para la reflexion y unos elementos que contribuyan a una practica educativa facilmente generalizable.