Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Obra fundamental de la teoría del aprendizaje, articulada desde la perspectiva del sujeto que aprende y de sus motivos, y en relación íntima con su lugar en sociedad.En esta obra fundamental, Klaus Holzkamp, figura clave de la Psicología Crítica, y uno de sus principales fundadores, investiga el proceso de aprendizaje desde la perspectiva del sujeto que aprende y de sus motivos. Subraya el significado del aprendizaje como una forma de ampliar las posibilidades experienciales y vitales subjetivas, y delimita este «aprendizaje expansivo» con respecto a la comprensión tradicional que considera el aprendizaje como un proceso definido y controlado de manera externa. Desarrollando su enfoque teórico, nos muestra la conexión interna entre los distintos aspectos del problema de aprendizaje, los cuales, la mayoría de las veces, se han tratado de manera únicamente aislada.