Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book consists primarily of papers presented at the international symposium Approaches to Music Research: Between Practice and Epistemology, held in Ljubljana (Slovenia) in May 2008. Scholars from various music research areas offered heterogeneous views of one central issue: the relations between music-research ideals and practices. The intention was to offer a reflection concerning disciplinary intersections as ideal-typical formations in which different contemporary musicological practices meet each other, either positively or in more negative terms. The topoi of the symposium discussed elemental, difficult-to-answer questions about the position that musicology holds within the humanities and sciences. The symposium especially encouraged case studies of basic epistemological reflections with an emphasis on the practice of music research from any field.