Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La vraie souveraine de la télévision, ces temps-ci, écrit Daniel Schneidermann, c’est la peur. Elle règne sur toutes les chaînes, à toutes les heures. Dans les plaisanteries d’un animateur, dans l’interview d’un dignitaire, dans les trompettes d’un spot publicitaire, dans le matraquage d’une bande-annonce, elle passe inaperçue, mais qu’on s’amuse à la débusquer, et partout on la rencontrera. Le spectacle télévisé d’aujourd’hui est un feu d’artifice de peurs. Pourquoi cette peur omniprésente ? Quel malaise expriment finalement ces images qui nous assiègent ? Critique de télévision – redouté – du journal Le Monde, Daniel Schneidermann s’interroge ici sur le sens d’un effroi que, soir après soir, il retrouve à l’antenne.