Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Ansia (1998) y 4.48 Psicosis (estrenada póstumamente en 2000) constituyen dos textos radicales y singulares de una dramaturga que ha logrado llevar el texto teatral al límite de sus posibilidades. En ambos casos, lo que parece ser el despliegue de un monólogo interior, el fluir de una conciencia abrumada por la angustia, la soledad y el vacío, se va disolviendo en una pluralidad de voces, como si esa única conciencia se astillara al estrellarse ante la imposibilidad de encontrar sentidos unívocos o fuese asaltada por ecos ajenos, colocando lo dicho más allá de las nociones de individuo o de género, de coordenadas espaciales o temporales, o de una causalidad psicologista. Al filo de la poesía, Sarah Kane alcanza una elocuencia desgarradora.