Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
- The most recent work series of Swiss artist Annelies Strba is collected in a colorful publication Annelies Strba (b. 1947) portrays the Blessed Mary not as the mother of God but as an ideal representative of her gender. The photo artist depicts an image of womanhood that elevates erstwhile religious intention to an abstract realm. Digital disengagement and the almost rhapsodic coloration set the stage for a surface on which to project emotions. Strba embraces the Madonnas, dismissing the transcendental and concentrating on the empathetic accent of the mother-child relationship. In choosing Maria, Strba creates the role of woman versed in pain and loss, but also one informed by purity and benevolence. Although these features were originally conceived in the composition and facial expression, the artist defamiliarizes them through color filters and the removal of contours - the dissipating figures lose themselves in their own luminosity.