• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Analysis of Manufacturing Enterprises

An Approach to Leveraging Value Delivery Processes for Competitive Advantage

N Viswanadham
Hardcover | Engels | The International Discrete Event Dynamic Systems | nr. 12
€ 256,45
+ 512 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Analysis of Manufacturing Enterprises presents a unified and systematic treatment of manufacturing enterprises. These enterprises are networks of companies working in partnership. Such networks are a common occurrence in auto, grocery, apparel, computer and other industries; and competition is among enterprises rather than between individual companies. Thus, for these enterprises (global or local) to succeed, there is a need for systematically designing the enterprise-wide value delivery processes such as the order-to-delivery process, supply chain process, and new product development process. This calls for developing systematic analysis methodologies for evaluating the performance of value delivering processes. Analysis of Manufacturing Enterprises fills this vital need.
The first part of the book focuses on foundations of manufacturing enterprises: the generic value delivery process, their performance measures and redesign to meet specifications on lead time and defect levels. The second part provides a clear and comprehensive discussion on new product development, order to delivery, and supply chain processes, which are core processes of a manufacturing enterprise.
Analysis of Manufacturing Enterprises is an excellent resource for researchers and professionals in the field of manufacturing engineering.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
292
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 12

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780792386711
Verschijningsdatum:
31/10/1999
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
616 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 512 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.