Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In dieser Arbeit soll, auf dem Stand der Forschung und aktuellen Technik aufbauend, der fahrbahnerregte Schwingungskomfort mit dem Fokus auf der Komponente Reifen untersucht werden. Hierzu werden relevante Mess- und Untersuchungsmethoden vorgestellt. Abschließend erfolgt die Objektivierung der subjektiven Schwingungsbeurteilung anhand einer physikalischen Fahrzeuggröße, die im relevanten Frequenzbereichmit dem quantifizierten subjektiven Urteil statistisch korreliert. In this book the focus will be on the evaluation of the component tire and its influence on ride comfort based on the current state of research. First the tire is examined in terms of relevant tire characteristics for road induced vibrations.In the end the objectification of the subjective feeling for road induced vibrations is derived for a physical vehicle quantity, which statistically correlates with the quantified subjective judgement in the relevant frequency range.