Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Der Social Media Trend der vergangenen Jahre wird sich weiter durchsetzen und damit die bisherigen Marketing- und Kommunikationsstrategien der Unternehmen grundlegend verändern. Heutzutage ist es wichtiger denn je, den Dialog und die daraus entstehenden Interaktionen mit den Zielgruppen zu nutzen, um die Anforderungen und Bedürfnisse der Konsumenten zu erfahren. Um die zwei führenden Automobilkozerne und ihre Social Media Strategien zu vergleichen, wurde ein Soll-Ist-Vergleich durchgeführt. Dabei wurden die Vorstellungen der Interessenten anhand eines Fragebogens ermittelt und mit den Interaktionsangeboten der Unternehmen vergleichen. Durch Erforschen des Nutzungsverhaltens will die Autorin eine Einschätzung über die Zufriedenheit der Zielgruppe mit dem bisherigen Verhalten der Unternehmen erhalten. Außerdem soll festgestellt werden, ob und inwiefern eine Einstellungsänderung gegenüber der Marke durch aktive Social Media Präsenz möglich ist.