Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
As a consequence of the ongoing globalization, more and more corporations start to target an international audience. Accordingly, consumers have to deal with a rising number of product offers. When trying to filter only relevant information which are interesting for themselves, consumers have to decrypt at the same time what is the meaning behind the different advertising messages circulating in daily life. Consequently, it is comprehensible that people become more and more stressed as well as angry nowadays. In order to get a better understanding of contemporary consumer resistance, this study is aimed at giving an overview on this topic. Only by explaining postmodernity in detail, it is possible to show what has changed in terms of consumer culture compared to the era of modernity. This is the starting point for the investigation on consumer resistance within the underlying study. In this sense, it is shown why people develop critical attitudes and what finally makes them willing to participate. On the basis of these findings, different forms of resistance are considered. The extent to which the Internet has an influence on consumer behavior and resistance is investigated as well. After presenting how conditions for consumers have improved especially in the times of Web 2.0, the extent to which they are more willing to actively take part in consumer resistance is examined in the next step. For this purpose investigations based on real findings were examined. Reading this study people shall understand what consumer resistance means. Here included are different forms of consumer resistance as well as consumers' motivation in participating. In turn, also corporations can profit from these insights given. Here it has to be kept in mind that understanding consumers' behavior also gives marketers a great chance to profit from their critics.