Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Communicatie
  6. An Introduction to Visual Theory and Practice in the Digital Age

An Introduction to Visual Theory and Practice in the Digital Age

Brooke Barnett, David Copeland, Harlen Makemson, Phillip Motley
Hardcover | Engels
€ 133,45
+ 266 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Advances in digital technology over the past two decades have created a wide array of new media platforms, channels, and delivery mechanisms. Through these, people can receive staggering amounts of content. As a result, both consumers and producers of media have exciting new options in creating and acquiring content.
An Introduction to Visual Theory and Practice in the Digital Age is designed to prepare students for becoming producers of sophisticated digital media. It combines elements of visual theory and design with the practice of creating interactive media content. A framework for working in the digital world is also provided: students are asked to consider the legal, ethical, and historical aspects of visual theory and design and then combine those concepts with visual design principles and proper composition of still images, video, and sound. Real-world examples are provided, with a section where media professionals explain how theory and practice are brought together.
Designed as an introduction to the field, this book is suitable for undergraduate courses including those in multimedia journalism, visual communication, and mass communication practices.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
176
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781433109041
Verschijningsdatum:
28/02/2011
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
160 mm x 230 mm
Gewicht:
430 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 266 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.