Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. An Introduction to Visual Research Methods in Tourism

An Introduction to Visual Research Methods in Tourism

€ 209,45
+ 418 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

An Introduction to Visual Research Methods in Tourism is the first book to present, discuss and promote the use of a range of visual methods in tourism studies. It introduces methods ranging from the collection of secondary visual materials for the purposes of analysis (such as postcards, tourism brochures, and websites) and the creation of visuals in the context of primary research (such as photography, video and drawings), to the production of data through photo-elicitation techniques. The book promotes thoroughly underpinned interdisciplinary visual tourism research and includes an exploration of many key philosophical, methodological and inter-disciplinary approaches. Comprised of five parts: introduction; paradigms, academic disciplines and theory; methods; analysis and representation; and conclusion. This volume informs and inspires its readers through a reliance on theory, examples from tourism studies conducted in various geographical locations and through key pedagogical features such as annotated further readings, practical tips boxes and concise chapter summaries.

This book will be of interest to experienced visual tourism researchers, scholars wishing to incorporate visual methods in their studies of tourism for the very first time, as well as students on undergraduate, postgraduate or doctoral programmes who are contemplating the incorporation of visual methods in their studies of tourism.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
232
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780415570046
Verschijningsdatum:
27/07/2011
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
503 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 418 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.