Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

An Introduction to Social Media Marketing

Alan Charlesworth
Paperback | Engels
€ 79,95
+ 159 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Social media has given marketers a way to connect with consumers in an unprecedented and revolutionary way, but the very newness of this medium is as challenging as it is exciting, particularly to those who aren't 'digital natives'. This is the first textbook for students that offers a step by step guide to this newly dominant marketing discipline.

Mirroring its sister text Digital Marketing: a Practical Approach, this book is grounded in solid academic underpinnings, but has a lighter, hands-on approach that is perfect for shorter courses and additional reading.

Chapter exercises not only help develop knowledge, but test the learners' understanding of how the various concepts and models are best used by requiring them to investigate how they are best applied in real-world scenarios.

The book is supported by the author's excellent website, which includes links to continually updated statistics as well as articles that keep the reader in touch with the constant changes to this dynamic area.

Topics covered in this book include:

  • Social networking
  • Consumer reviews
  • Social service and support
  • Real-time social media marketing
  • Blogging
  • Viral marketing and influencers
  • Advertising on social media

And much more.

An Introduction to Social Media Marketing

is the first of its kind and ideal reading for students who want to work in a digital marketing environment, as well as the traditional marketer who wants to get to grips with this vibrant, and potentially lucrative facet of present-day marketing.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
250
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780415856171
Verschijningsdatum:
28/11/2014
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 231 mm
Gewicht:
385 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 159 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.