Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

An Introduction to Film and TV Production

From Concept to Market

Joseph Richie, Karen Russell, Airielle J Taylor
Paperback | Engels
€ 49,95
+ 99 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This streamlined, step-by-step guide provides students and newcomers in the field of media with an overview of the complete production process, from conceiving of an idea to marketing the final product.

Readers will learn what it takes to create a concept, develop it, and then market and sell it. Chapters discuss pitching, producing, marketing visionary concepts, financing, and distributing content. Focused on traditional and non-traditional platforms including social media, websites, and online advertising, this book explores currently evolving media platforms, ideas, and practices and provides examples of how to navigate these unique creative processes. Interviews with business executives offer insider tips and tricks to creating a marketable project.

In this book, you will learn how to:

  • Distinguish between a "great idea" and a "marketable idea."
  • Condense your concept into an effective "elevator pitch."
  • Build a basic business plan.
  • Create a marketing strategy, be it traditional, digital, or both.
  • Establish a personal brand and portfolio that will grab the right attention.

This book will be of great help to the student, independent filmmaker, and content creator looking to understand the process of getting their work produced, distributed, and marketed.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
208
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032029948
Verschijningsdatum:
29/07/2022
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
308 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 99 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.