Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The growth in tourism has led to a rapid expansion of the local hotel industry, which is searching for innovative new sources of competitive advantage. A comprehensive business strategy to support competitive advantage is sustainable formulated across a range of knowledge domains, including marketing, operation process, supply chain, finance, human resource, and information technology. The paper begins by describing innovative services with robots in the hospitality industry and the evolution of hospitality service robots. It then describes the mixed-methods approach used in this study which involves an expert panel and semi-structured interviews with a qualitative method and a ranking survey with a quantitative method. The results are analyzed using the SMART SWOT ranking technique. Few studies have investigated robotics service for hotels using the six-dimensional service innovation model. This model helps identify six factors and implies that this new service concept can position hotels to better compete by using IT and relationship marketing strategies.