Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This work is an exploration of how customers perceive the introduction of technology into a quick service restaurant setting. The focus is on whether the benefits arising from the use of technology, such as convenience and speed of service is translated into overall customer satisfaction. As Self-Service Technology (SST) is embraced by more and more consumers the selling process has inevitably evolved. From ordering their favorite meal on the SST in quick service restaurants to the purchase of airline tickets online, customers are becoming much more adept at customising and personalising their consumer and purchasing experiences. It is estimated that utilisation of smart, connected products will have far reaching benefits for companies who deliver them and for the broader economy as businesses and customers gain advantage from enhanced productivity (Porter and Heppelmann, 2014).