Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book succeeds in reducing the proliferation of terminology in teacher knowledge into a succinct model of teacher knowledge development. The model may now be used to further our understanding of how teachers learn and develop as other research builds upon the individual study here. The outcomes from the research detailed in this book are threefold: 1) A functioning teacher support website (http://www.philseflsupport.com)that is averaging around 15,000 hits a month. This provides a professional contribution. 2) An expanded model of teacher knowledge development that is based upon five theoretical principles that reflect the ever-expanding cyclical nature of teacher learning. This provides an academic contribution. 3) A series of six statements of advice for developers of teacher support sites. These statements are grounded in the theoretical principles behind the model of teacher knowledge development and incorporate nine keys to effective web facilitation. These provide a forward-looking contribution to the praxis of web- supported teacher education, and thus to the potential dissemination of the research presented in this book.