Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
An Collins' Divine Songs and Meditacions were first printed in a small octavo volume in London in 1653. The only extant copy is presently held at The Huntington Library and it is, therefore, this copy that is reproduced in this facsimile edition. It is an important text because it is one of the earliest volumes of collected poems by an English woman in the seventeenth century. The poems are especially intriguing because of the glimpses they provide into the life and mind of a woman writer during this period and because of the social, political, historical and religious contexts in which they are embedded. The precise identity of An Collins' remains a mystery, and scholars have had to rely on the Divine Songs and Meditacions for most of their understanding of its author, often drawing very different conclusions about her religious, social and political beliefs. To date critics have focused on the biographical and historical interest of the poems, but as Robert Evans highlights in his Introductory Note to the volume, these works also exhibit a rhetorical power and skill that merits further attention.