Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Mens & Maatschappij
  4. Politiek
  5. American Public Opinion on the Iraq War

American Public Opinion on the Iraq War

Ole Rudolf Holsti
Hardcover | Engels
€ 118,95
+ 237 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

"A substantial contribution to understanding the role of public opinion and the news media during the Iraq War. Equally impressive, it effectively puts the domestic context of U.S. policy in historical perspective, making the book useful to historians as well as to political scientists."
---Ralph B. Levering, Davidson College

"American Public Opinion on the Iraq War sets out to chart against a detailed account of the war a nuanced assessment of how public opinion on the conflict evolved, the partisan differences that emerged, how the issue affected other areas of foreign policy opinion, and the limits of public opinion on policy. It succeeds at all of this, and it does so in a manner that is at once informative, inherently interesting, and exceptionally easy to read."
---Randolph M. Siverson, University of California, Davis

Ole R. Holsti explores the extent to which changes in public opinion reflected the vigorous public relations efforts of the Bush administration to gain support for the war and the partisanship marking debates over policies toward Iraq. Holsti investigates the ways in which the Iraq experience has led substantial numbers of Americans to reconsider their nation's proper international role, and he assesses the impact that public opinion has had on policymakers. Significantly, Holsti places his findings in a broader context to address the role of public opinion and of the media in democratic governance.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
238
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780472117048
Verschijningsdatum:
7/11/2011
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
157 mm x 229 mm
Gewicht:
453 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 237 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.