Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Un nouveau "concept" d'ouvrages dans une nouvelle collection de sciences de l'éducation : un chapitre, une analyse, suivi d'encadrés soit des chiffres soit "j'ai lu" une note de lecture soit un "regard d'acteur" un point de vue d'un enseignant. Un ouvrage "bilan récent des recherches et de leurs implications pour l'école"destiné à un public professionnel mais aussi à ceux concernés par l'enseignement et son évolution dans un contexte plus difficile, pour tous ceux aussi qui souhaitent et travaillent à une amélioration de l'école non pas à partir de "nouvelles mesures pédagogiques" imposées ou nouveaux modes d'organisation mais à partir de dispositifs efficaces moins spectaculaires.