Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Sequel to the New York Times bestseller Amari and the Night Brothers! Artemis Fowl meets Men in Black in this magical second book in the New York Times bestselling Supernatural Investigations trilogy, soon to be a major movie starring Marsai Martin. Perfect for 8+ fans of Percy Jackson and Nevermoor. After finding her brother and saving the entire supernatural world, Amari Peters is convinced her first full summer as a Junior Agent will be a breeze. But between the fearsome new Head Minister’s strict anti-magician agenda, fierce Junior Agent rivalries, and her brother Quinton’s curse steadily worsening, Amari’s plate is full. So when the secretive League of Magicians offers her a chance to stand up for magiciankind as its new leader, she declines. She’s got enough to worry about! But her refusal allows someone else to step forward, a magician with dangerous plans for the League. This challenge sparks the start of the Great Game, a competition to decide who will become the Night Brothers’ successor and determine the future of magiciankind. The Great Game is both mysterious and deadly, but among the winner’s magical rewards is Quinton’s last hope . . . so how can Amari refuse?