Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Communicatie
  6. Alternative Perspectives in Assessing Children's Language and Literacy

Alternative Perspectives in Assessing Children's Language and Literacy

Kathleen Holland, David Bloome, Judith Solsken
Hardcover | Engels
€ 161,45
+ 322 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

One of the realities of educational practice in the late 20th century is the increasing role of assessment, especially of children's oral and written language. While there are many issues and problems surrounding this assessment, one problem that needs to be addressed is the lack of alternative ways of assessing children's language and literacy for K-12 practitioners. There are many ways to approach the assessment of language and literacy. How one approaches the assessment of oral and written language depends, in large part, on how language is defined and on what purposes language is viewed as serving. In this book, alternative ways of assessing language are based on three different perspectives defining language and its uses: anthropological, socio-psycholinguistic, and literary. Although applying these perspectives to language is not new, only recently have educators and others taken seriously the need for assessment of language to be consistent with the perspectives of language underlying classroom instruction. Simply put, as language education (including reading, writing, and oral language) becomes increasingly based upon anthropological, socio-psycholinguistic, and literary principles, the assessment of language and literacy must also be based upon such principles. This book discusses and illustrates how to reconceptualize assessment in terms of the alternative perspectives outlined here.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
238
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780893918644
Verschijningsdatum:
1/08/1994
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
512 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 322 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.