Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Twintig jaar na Bezieling en Kwaliteit in Organisaties gaat Daniel Ofman, bedenker van het kernkwadrant, in op de voorwaarden die nodig zijn om inspiratie en inzet tot bloei te laten komen binnen een organisatie. Hij stelt helder en duidelijk dat er grenzen zijn aan wat maakbaar is, wanneer verandering een doel kan zijn en wanneer niet.
Met zijn integrale benadering van leven, werken en organiseren wordt duidelijk waarom veel traditionele manieren van managen niet kunnen en niet zullen werken en wat er nodig is om met minder energie meer te bereiken.
Loop een bedrijf binnen en je merkt aan de receptie al hoe de vlag erbij hangt. Je hoeft geen helderziende te zijn om energie waar te nemen in een organisatie; je hoeft alleen maar te kijken hoe de mensen door de gangen lopen en je voelt wel of geen vitaliteit.
Inspiratie en inzet zijn niet te koop, maar worden verkregen als wat je doet inhoudelijk klopt, je houding klopt en de verhoudingen kloppen. Klopt één onderdeel niet, dan eindig je als organisatie of als mens uiteindelijk met niets.
Als harder werken niet meer werkt is een wake-up call en een richtingwijzer voor leidinggevenden en medewerkers.