Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In the High Bay at the Robotics Institute at Carnegie Mellon, Segways scoot across the floor chasing soccer balls while other robots hunt for treasure. Nursebots, developed to care for hospital patients, mingle with a robotic Lara Croft lookalike. Lee Gutkind immersed himself in this frenzied subculture and, in Almost Human, introduces us to Zoe, Groundhog, Grace, and Sandstorm robots designed to help, or in some cases replace, humans as well as to the colorful cast of researchers attempting to create language to talk not only to machines but also to one another across their disciplines."