Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Dit boek is een inspiratiebron voor bestuurders, toezichthouders en verandermanagers die met nieuwe samenwerkingen willen bijdragen aan een positieve en duurzame wereld.
Wereldwijde uitdagingen op het gebied van klimaat, gezondheid en welvaartverdeling noodzaken organisaties om nieuwe vormen van samenwerking te zoeken op weg naar economische en maatschappelijke verandering. Waardengedreven allianties zijn daar een goed voorbeeld van. Ze zijn dé manier om bij te dragen aan een duurzame toekomst.
Het creëren en ontwikkelen van duurzame allianties is echter niet eenvoudig. De omgeving stelt tegenstrijdige eisen en er bestaan spanningen tussen belanghebbenden. In dit boek beschrijven de auteurs twaalf paradoxen waarmee allianties te maken krijgen en ze bieden hand-vatten om met die paradoxen om te gaan.
De theoretische inzichten, praktische methoden en inspi-rerende voorbeelden in dit boek helpen bestuurders, toezichthouders en verandermanagers hun blik te richten op een positieve en duurzame toekomst en resultaat te boeken binnen waardengedreven allianties.