Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Many of women's everyday experiences are tied up inextricably with consumption. In consumer culture research, it tends to be the activities and interests of women which take center stage. This collection provides a wide range of different perspectives on women as consumers, focusing on popular culture, including examinations of popular media and their targeting of female audiences. Apart from a grounding in feminism, the collection does not present a single view, theoretically, methodologically, or politically. Its contributors work across a wide range of disciplines, including cultural and media studies, design history, and sociolinguistics. What they all have in common is the aim of understanding women's experiences and struggles in relation to consumer culture in the 20th century.