• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

All the World and Her Husband

Women in the 20th Century Consumer Culture

Maggie Andrews, Mary Talbot
Paperback | Engels
€ 254,45
+ 508 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Many of women's everyday experiences are tied up inextricably with consumption. In consumer culture research, it tends to be the activities and interests of women which take center stage. This collection provides a wide range of different perspectives on women as consumers, focusing on popular culture, including examinations of popular media and their targeting of female audiences. Apart from a grounding in feminism, the collection does not present a single view, theoretically, methodologically, or politically. Its contributors work across a wide range of disciplines, including cultural and media studies, design history, and sociolinguistics. What they all have in common is the aim of understanding women's experiences and struggles in relation to consumer culture in the 20th century.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
288
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780304701520
Verschijningsdatum:
1/05/2000
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
154 mm x 234 mm
Gewicht:
467 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 508 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.