Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Machine learning algorithms are widely presumed to herald a world in which the crippling burdens of anxiety can be left behind. The digital revolution promises a brave new world where individuals, communities and organizations can at last take control of the future - anticipating, designing and commanding the future, possibly even with mathematical exactitude. Yet, paradoxically, algorithms have unleashed widespread fears and forebodings about the impact of digital technologies. Whether it's worries about unemployment, distress about social media's harmful effects on teenagers, or the fear of intrusive digital surveillance, we live in an age of turbo-charged anxiety where the prophecies of algorithms are increasingly enmeshed with fundamental disruption and anxieties about the future.
In this book, Anthony Elliott examines how machine learning algorithms are not only transforming global institutions but also rewriting our personal lives. He tells this story through a wide-ranging analysis which takes in ChatGPT, Amazon, the Metaverse, Martin Ford, Netflix, Uber, Bernard Stiegler, Squid Game, Kate Crawford, LaMDA, Byung-Chul Han, autonomous drones, Jean Baudrillard and the automation of warfare.
Questioning why people often assume that they need to adopt new technologies in order to lead fulfilling lives, Elliott argues that people may be as much entranced as inspired by their outsourcing of personal decision-making to smart machines.