Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
Over the past three decades, Alan Siegel has become one of the best-known figures in the branding business. He has achieved the stature of both pillar of the establishment and provocative iconoclast, while building a leading brand consultancy, Siegel & Gale, devoted to positioning global companies for competitive success. As consultant, author, and commentator, Alan's influence extends from advising organizations such as Xerox, American Express, the National Basketball Association, Caterpillar, The Girl Scouts, and Carnegie Mellon University, to creating guides for the Wall Street Journal on understanding financial markets, to board-level service at American Institute of Graphic Arts, Design Management Institute, Paul Taylor Dance Company, Girls, Inc., and the Authors Guild Foundation and the American Theater Wing, where he is a TONY voter. During the 1970's, Alan pioneered simplification to such daunting documents as insurance policies, bank loan notes, mutual fund prospectuses, and all types of government communications. He criticized corporate executives, lawyers, doctors, technologists, and politicians for their murky jargon, self-important claims, and frustrating communications. During the 1980's, he popularized the idea of "brand voice." And during the 1990's, his firm championed the Internet as a powerful expression of brand strategy.