Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Fictie
  3. Kinderboeken & Jeugdboeken
  4. A.I.: How Patterns Helped Artificial Intelligence Defeat World Champion Lee Sedol

A.I.: How Patterns Helped Artificial Intelligence Defeat World Champion Lee Sedol E-BOOK

MOMENTS IN SCIENCE, #6

Darcy Pattison
E-book | Engels | MOMENTS IN SCIENCE
€ 6,49
+ 6 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Ages 7-12

"An enthralling, contemporary tale of man versus machine." Kirkus Reviews

"With rich, deep colors and a wonderfully quirky approach to characters, the llustrations have an upbeat, approachable look. An attractive informational picture book on an unusual topic." Booklist

­

The stage was set for a showdown: Man v. Machine. On March 9, 2016, the AlphaGo artificial intelligence computer program played the board game, GO, against the world champion, Lee Sedol.

 

The Game: Go is the oldest board game in the world. Games are perfect tests for A.I because they keep score. It's easy to see when the A.I. is improving.

 

The Man: Korean Lee Sedol was the world's top Go player. He expected to win all five games of the match. Could the A.I. teach him anything?

 

The Machine: Developed in 2014, AlphaGo was a computer artificial intelligence program designed to play Go by using deep learning to recognize patterns in the game. It had already beaten the European champion. Could it defeat Sedol?

 

The exciting historic meeting of minds unfolded across five difficult games. This story introduces concepts of artificial intelligence and helps kids understand the challenges and the promise of working with A.I.

 

"The book also includes kid-friendly explanations of AI…The work will especially be enjoyed by young readers interested in technology, programming, or gaming." Kirkus Reviews

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781629441825
Verschijningsdatum:
27/12/2021
Uitvoering:
E-book
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 6 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.