Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Today's news landscape is more crowded and varied than ever before and is only growing more diverse. From bloggers to influencers to citizen journalist to all that is coming up over the horizon, learning how to most effectively build brands has become a 24/7 mission for even the most experienced PR firms, let alone the lone enterprise. So where does one even begin to take on such an endeavor?Look no further! In Agile PR, public relations maverick Marian Salzman goes behind the scenes of creative power house Havas PR, revealing the newest, most effective tactics for championing brands, organizations, and causes. Individuals and businesses seeking to build either their brand or that of a client can learn how to: - Use newscrafting to help you or your client be the news- Personalize pitches to reporters and bloggers- Master the art of storytelling- Create branded hashtags that get shared- Gain exposure at SXSW, TED, and other key conferences- Get bumped to the top of online searches- And much more!Punctuated by case studies from the United Nations Foundation, Wyclef Jean, Sears, and other campaigns, Agile PR unlocks industry secrets to help anyone broaden their reach and increase their impact.