Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This study offers an extensive exploration of becoming a Director of Learning based on reflective analysis of that which is involved when charged with the responsibility of bringing about change and creating a learning environment in a school. The Director's role is explored through three threads, or behavioural dimensions: Relationship; Credibility; and, Resilience. Together these threads play significant functions in helping to establish a framework for the operation of the position. Through examples of change as implemented in Kadar's leadership role, the theme Agent of Change readily emerges. This work provides guidance, insight and support for teachers appointed to similar roles as it opens honest and meaningful ways of looking into what it means to be a change agent in a complex environment.