Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The suburban world of After Dayton is radioactive, diseased and energetic in equal measure. It pulses and strobes with the exothermic reactions of modern science and the familiar everyday colliding: "battery-operated candlesticks still burn the secrets of Christmas." These poems strive desperately to name, but objects and people squirm and metamorphose before them. Bodies and machines become indistinguishable: "diaphragmatic camshafts," "anvils in my ears." These poems offer us a strange and frightening animation, the phenomenal world alive in singular ways. This is, as Carrier writes at one point, "avant garde choreography." Carrier has given us an innovative reworking of the lyric voice, unsettling what we can expect from lyric poetry. In the speaker's own words: "It's nothing I could have imagined."