Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Maintaining quality in educational institutions is no different from that of industry or business.In higher education this quality has become a priority as a result of the demands from internal and external stakeholders.Quality assurance mechanisms to measure the various operations and processes have increased. In measuring their core business that of teaching, administrators in higher education use students evaluations of faculty and instruction to evaluate the effectiveness of teaching and learning.The primary purpose of this research was to explore students, lecturers and administrators perceptions on the purpose, usefulness and satisfaction with the evaluation process, and also to ascertain students views on the effectiveness of the instruction they received. Two focus group sessions comprising of six senior lecturers and four student union representatives were conducted. In measuring their core business, that of teaching, administrators in higher education use students evaluations of faculty and instruction to evaluate the effectiveness of teaching and learning.Chief among the recommendations was a need to resensitise students, lecturers, and administrators about the process.