Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Advertising Progress

American Business and the Rise of Consumer Marketing

Pamela Walker Laird
Paperback | Engels | Studies in Industry and Society | nr. 14
€ 99,95
+ 199 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Selected by Choice Magazine as an Outstanding Academic Title

Originally published in 1998. Drawing on both documentary and pictorial evidence, Pamela Walker Laird explores the modernization of American advertising to 1920. She links its rise and transformation to changes that affected American society and business alike, including the rise of professional specialization and the communications revolution that new technologies made possible. Laird finds a fundamental shift in the kinds of people who created advertisements and their relationships to the firms that advertised. Advertising evolved from the work of informing customers (telling people what manufacturers had to sell) to creating consumers (persuading people that they needed to buy). Through this story, Laird shows how and why--in the intense competitions for both markets and cultural authority--the creators of advertisements laid claim to "progress" and used it to legitimate their places in American business and culture.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
506
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 14

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781421434179
Verschijningsdatum:
15/01/2020
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
739 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 199 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.