Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Advertising Media Planning

A Brand Management Approach

Larry D Kelley, Kim Bartel Sheehan, Lisa Dobias
Paperback | Engels
€ 70,45
+ 140 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Advertising Media Planning blends the latest methods for digital communication and an understanding of the global landscape with the best practices of the functional areas of media planning. Taking a unique brand communication approach from an agency perspective, the textbook is organized into four key parts, walking the student through the foundations of brand communication, communication planning, the different media channels available, and the process of preparing, presenting, and evaluating a media plan.

This 5th edition has been fully updated to include:

- An emphasis throughout on digital and global media planning

- New chapters on the role of brand communication, media planning and data analytics, paid media, mobile media, influencer marketing, and B2B media

- New mini-case studies and innovation-focused call-out boxes throughout, showcasing media examples from Europe, the United States, and Asia

- Discussion questions to foster engagement and understanding

A highly regarded new edition, this practical and integrated textbook should be core reading for advanced undergraduate and postgraduate students studying Media Planning, Advertising Management, Integrated Marketing Communication, and Brand Management. Instructor resources include: PowerPoint slides, a test bank, and an instructor manual.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
302
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032192154
Verschijningsdatum:
30/12/2022
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
174 mm x 246 mm
Gewicht:
517 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 140 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.