Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Advertising Media Planning

A Brand Management Approach

Larry D Kelley, Kim Bartel Sheehan
Paperback | Engels
€ 81,45
+ 162 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The planning and placement of advertising media is a multibillion dollar business that critically impacts advertising effectiveness. The new edition of this acclaimed and widely adopted text offers practical guidance for those who practice media planning on a daily basis, as well as those who must ultimately approve strategic media decisions.

Full of current brand examples, the book is a "must-read" for all who will be involved in the media decision process on both the agency and client side. Its easy-to-read style and logical format make it ideal for classroom adoption, and students will benefit from the down-to-earth approach, and real-world business examples.

Several new chapters have been added to the fourth edition, including:

  • International advertising
  • Campaign evaluation
  • The changing role of media planning in agencies, to give the reader a better grounding in the role of media in an advertising and marketing plan today
  • Evaluating media vehicles, filled with up-to-date examples
  • Search engine marketing, and a thorough revision of the chapter on online display advertising to address the increased emphasis on digital media
  • Gaming, and many new examples of the latest digital media with an emphasis on social media, and a new framework for analyzing current and future social media
  • Increased coverage of communication planning
  • Added focus on the importance of media strategy early on in the book
  • Separate chapters for video and audio media (instead of lumping them together in broadcast). This creates a more in-depth discussion of radio in particular

An online instructor's manual with PowerPoint slides and sample test questions is available to adopters.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
360
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780765640901
Verschijningsdatum:
10/04/2015
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 226 mm
Gewicht:
498 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 162 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.