• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Advertising Account Planning

Planning and Managing Strategic Communication Campaigns

Sarah Turnbull, Larry Kelley, Donald Jugenheimer
Paperback | Engels
€ 72,95
+ 145 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This practical and comprehensive text effectively provides advertising account planning principles within an integrated marketing communications framework. With a world-renowned textbook author team, this 4th edition has been fully updated to include:

  • Fresh professional examples and mini-case studies within each chapter with a more global outlook than previous editions, bringing the theoretical concepts to life
  • A new chapter on International Advertising addressing the challenges of managing a global campaign
  • Pedagogical features and visual aids to support student learning and comprehension, including reflective questions and mini-cases drawn from current industry examples
  • New and expanded content covering digital marketing and technologies; the customer journey; ethics and corporate social responsibility; global positioning of the brand; paid, earned and owned media; influencer marketing, and campaign measurement and analytics

Providing a full understanding of the advertising account planning process, this textbook is perfect for both the industry and classroom. The textbook will equip students of Marketing Communications, Advertising Management and Brand Management with the knowledge and skills they need to plan and manage a strategic communications campaign, including prominent advertising student competitions such as American Advertising Federation ( AAF) National Student Advertising Competition ( NSAC) or the Collegiate EFFIES.

Online resources include PowerPoint slides and a test bank.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
276
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032164601
Verschijningsdatum:
20/09/2023
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
385 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 145 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.