Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Advances in Services Innovations

Klaus-Peter Fähnrich, Dieter Spath
Hardcover | Engels
€ 105,45
+ 210 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Developing innovative services and launching them successfully in international markets - these are major challenges for enterprises and national economies which aim to benefit from the opportunities of the service sector by achieving more growth and employment. Those enterprises and sites which succeed in creating "a special service experience" by offering outstanding service solutions and by exc- lent performance in service delivery to the customer will be successful in compe- tion. Nevertheless, it is exactly the current discussion about innovation, parti- larly in Germany, which reveals that we do not primarily suffer from a lack of good ideas but rather that the translation of new findings and ideas into new s- vices, products and processes must be substantially improved. All in all, it is obviously very urgent to increase innovative ability and to accel- ate the speed of innovation. Progress on this path can be accelerated if science and research increasingly face up to the challenges of how to improve innovative power in the service sector. In my opinion, service innovations address very d- ferent fields of innovation such as, for example, linking not only new technologies and services, performance and process innovations, but also market-related in- vations, for example, for the establishment of new distribution channels.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
312
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783540298588
Verschijningsdatum:
18/10/2006
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
162 mm x 238 mm
Gewicht:
566 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 210 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.