Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This volume contains the revised lecture notes corresponding to nine of the lecturecoursespresentedatthe5thInternationalSchoolonAdvancedFunctional Programming, AFP 2004, held in Tartu, Estonia, August 14-21, 2004. The goal of the AFP schools is to inform the wide international communities of computer science students and software production professionals about the new and important developments in the area of functional programming. The schools put a special emphasis on practical applications of advanced techniques. The Tartu school was preceded by four earlier schools in B? astad, Sweden (1995, LNCS 925), Olympia, WA, USA (1996, LNCS 1129), Braga, Portugal (1998, LNCS 1608) and Oxford, UK (2002, LNCS 2638). The scienti?c programme of AFP 2004 consisted of ?ve preparatory ("- termediate") courses, given by John Hughes (Chalmers University of Techn- ogy, Goteb ] org, Sweden), Doaitse Swierstra (Universiteit Utrecht, The Neth- lands)andRinusPlasmeijer(RadboudUniversiteitNijmegen, TheNetherlands), and nine regular ("advanced") courses, presented by Atze Dijkstra (Universiteit Utrecht, The Netherlands), Doaitse Swierstra, John Hughes, Conor McBride (University of Nottingham, UK), Alberto Pardo (Universidade de la Republica, ´ Montevideo, Uruguay), Rinus Plasmeijer, Bernard Pope (University of M- bourne, Australia), Peter Thiemann (Universit] at Freiburg, Germany), and - mon Thompson (University of Kent, UK). There was also a student session. The school attracted a record number of 68 participants from 16 countries (inclusive of the lecturers and organizers).