Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Ads to Icons

Paul Springer
Paperback | Engels
€ 33,95
+ 67 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The second edition of Ads to Icons examines current and future trends in advertising. Through 50 updated international case studies of new and iconic advertising campaigns, author Paul Springer identifies why they were successful and analyses their contribution to the continued development of advertising.

New digital formats analysed include Google's AdSense and AdWords, which reworked their search facility as a revenue-generating advertising service. The growing potential of the Internet as an advertising vehicle is illustrated. This updated new edition includes an online campaign entitled Non Stop Fernando, a campaign that exploits the potential of online film. It also features the new Nike+ case study, which details Nike's third party association with Apple iPod through Nike+ and brought together Apple's digital know-how and music expertise with Nike's industry sector experience.

The author shows how traditional media have been revitalised by the adoption of revolutionary approaches to their use, making the resulting adverts more creative and impactful than before. Other campaigns have extended beyond conventional formats, including the first personal SMS text messaging campaign for Cadbury chocolate and Levi's creation of a brand character, Flat Eric, to drive viral communication before the television commercials aired.

Finally, the impact on the structure of agencies and job functions is discussed, illustrated by profiles of industry professionals.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
368
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780749456474
Verschijningsdatum:
25/08/2009
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
172 mm x 239 mm
Gewicht:
762 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 67 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.